MG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM) vs MG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM)

MG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM)

MG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM)

 MG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM)MG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) 
MarkaMGMG
ModelMG ZTMG ZT
GeneracjaMG ZT 1 generacjiMG ZT 1 generacji
Silnik2.0 CDTi MT (116 KM)2.0 CDTi MT (131 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4790 mm4740 mm
Szerokość1780 mm1780 mm
Wysokość1410 mm1410 mm
Rozstaw osi2750 mm2746 mm
Rozstaw kół przednich1560 mm1505 mm
Rozstaw kół tylnych1610 mm1505 mm
Masa własna1580 kg1535 kg
Prześwit120 mm120 mm
Masa całkowita2030 kg2030 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika400 l432 lMG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika400 l432 lMG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1951 cm31951 cm3
Moc silnika116 KM131 KMSilnik w MG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 4 000 obr/minod 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy260 Nm300 NmSilnik MG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra84 mm84 mm
Skok tłoka88 mm88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2100 obr/min1900 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h193 km/hMG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)11 s11 s
Pojemność zbiornika paliwa65 l65 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7 l8.1 lMG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4 l4.4 lMG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5 l5.8 lMG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 930 do 1 630 kmod 800 do 1 480 km
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieAmortyzacja turystyczneAmortyzacja turystyczne
Tylne zawieszenieSprężyny śruboweSprężyny śrubowe

MG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM) vs MG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

MGB Roadster powróci jako crossover-kabriolet?

Pamiętacie koncept MG Icon, który zadebiutował na tegorocznym salonie samochodowym w Pekinie? W Sieci pojawiła się informacja, jakoby ten właśnie koncepcyjny crossover był bazą dla nowego wcielania kultowego modelu MGB Roadster.

dawno temu

MG ZT 1 generacji Kombi 2.0 CDTi MT (116 KM) versus konkurencja

MG ZT 1 generacji Sedan 2.0 CDTi MT (131 KM) versus konkurencja