MG ZR 1 generacji Hatchback 1.4 MT (103 KM) vs MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM)

MG ZR 1 generacji Hatchback 1.4 MT (103 KM)

MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM)

 MG ZR 1 generacji Hatchback 1.4 MT (103 KM)MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) 
MarkaMGMG
ModelMG ZRMG ZR
GeneracjaMG ZR 1 generacjiMG ZR 1 generacji
Silnik1.4 MT (103 KM)2.0 TDi MT (113 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4011 mm4011 mm
Szerokość1690 mm1690 mm
Wysokość1400 mm1400 mm
Rozstaw osi2502 mm2502 mm
Rozstaw kół przednich1472 mm1472 mm
Rozstaw kół tylnych1457 mm1457 mm
Masa własna1060 kg1155 kg
Prześwit120 mm120 mm
Masa całkowita1520 kg1600 kgMG ZR 1 generacji Hatchback 1.4 MT (103 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika304 l304 l
Maksymalna pojemność bagażnika1090 l1090 l
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1396 cm31994 cm3Silnik w MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika103 KM113 KMSilnik w MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 6 000 obr/minod 4 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy123 Nm260 NmSilnik MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w MG ZR 1 generacji Hatchback 1.4 MT (103 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra75 mm84 mm
Skok tłoka79 mm88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min2000 obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna179 km/h185 km/hMG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)11 s10 sMG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9 l7 lMG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5 l4 lMG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6 l5 lMG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 560 do 1 000 kmod 710 do 1 250 km
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieAmortyzacja turystyczneAmortyzacja turystyczne
Tylne zawieszenieSprężyny śruboweSprężyny śrubowe

MG ZR 1 generacji Hatchback 1.4 MT (103 KM) vs MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

MGB Roadster powróci jako crossover-kabriolet?

Pamiętacie koncept MG Icon, który zadebiutował na tegorocznym salonie samochodowym w Pekinie? W Sieci pojawiła się informacja, jakoby ten właśnie koncepcyjny crossover był bazą dla nowego wcielania kultowego modelu MGB Roadster.

dawno temu

MG Dynamo EV - na 90. urodziny

Legendarna brytyjska marka MG świętuje w tym roku 90. urodziny. Z tej okazji zaprezentuje koncept nowego pojazdu z napędem elektrycznym.

dawno temu

MG ZR 1 generacji Hatchback 1.4 MT (103 KM) versus konkurencja

MG ZR 1 generacji Hatchback 2.0 TDi MT (113 KM) versus konkurencja