Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 AT (97 KM) vs Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 5MT (97 KM)

Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 AT (97 KM)

Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 5MT (97 KM)

 Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 AT (97 KM)Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 5MT (97 KM) 
MarkaMercuryMercury
ModelMercury TopazMercury Topaz
GeneracjaMercury Topaz 1 generacjiMercury Topaz 1 generacji
Silnik2.3 AT (97 KM)2.3 5MT (97 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeCoupe
Liczba miejsc44
Długość4490 mm4490 mm
Szerokość1735 mm1735 mm
Wysokość1340 mm1340 mm
Rozstaw osi2540 mm2540 mm
Rozstaw kół przednich1395 mm1395 mm
Rozstaw kół tylnych1460 mm1460 mm
Masa własna1150 kg1150 kg
Prześwit130 mm130 mm
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika375 l375 l
Maksymalna pojemność bagażnika375 l375 l
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2307 cm32307 cm3
Moc silnika97 KM97 KM
Obroty maksymalnej mocydo 4 400 obr/mindo 4 400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy174 Nm174 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra93.5 mm93.5 mm
Skok tłoka84 mm84 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2600 obr/min2600 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów35Skrzynia biegów Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 5MT (97 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna155 km/h155 km/h
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km12 l12 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7 l7 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9 l9 l
Zasięgod 500 do 860 kmod 500 do 860 km
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieSprężyny śruboweSprężyny śrubowe
Tylne zawieszenieSprężyny śruboweSprężyny śrubowe

Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 AT (97 KM) vs Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 5MT (97 KM) Porównania i newsy

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 AT (97 KM) versus konkurencja

Mercury Topaz 1 generacji Coupe 2.3 5MT (97 KM) versus konkurencja