Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM)

 Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM)Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 6Mazda 6
GeneracjaMazda 6 3 generacjiMazda 6 3 generacji
Silnik2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM)2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiKombi
Liczba miejsc55
Długość4800 mm4800 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1480 mm1480 mm
Rozstaw osi2750 mm2750 mm
Rozstaw kół przednich1595 mm1585 mm
Rozstaw kół tylnych1585 mm1575 mm
Masa własna1375 kg1310 kg
Prześwit165 mm165 mm
Masa całkowita2040 kg1980 kgMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika522 l522 l
Maksymalna pojemność bagażnika1664 l1664 l
Ładowność665 kg670 kgMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3740 kg3480 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1045/1095 kg980/1100 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2488 cm31998 cm3Silnik w Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika192 KM145 KMSilnik w Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 700 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy256 Nm210 NmSilnik Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra89 mm83.5 mm
Skok tłoka100 mm91.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3250 obr/min4000 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna220 km/h206 km/hMazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)7.9 s9.6 sMazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa62 l62 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.6 l7.2 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.1 l4.7 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6.4 l5.6 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 720 do 1 220 kmod 860 do 1 320 km
Średnica zawracania11.8 m11.8 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) Porównania i newsy

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

5 miesięcy temu

Popyt na Mazdy stale rośnie

Mazda, do tej pory raczej niszowa marka w klasie kompakt i średniej, dzięki wprowadzeniu nowej linii modelowej oraz SUV-a CX-5 sprzedała w tym roku rekordową ilość swoich produktów i wbiła się na 12. miejsce na rynku.

dawno temu

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) versus konkurencja

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) versus konkurencja