Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM)

 Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 6Mazda 6
GeneracjaMazda 6 3 generacjiMazda 6 3 generacji
Silnik2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiKombi
Liczba miejsc55
Długość4800 mm4800 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1480 mm1480 mm
Rozstaw osi2750 mm2750 mm
Rozstaw kół przednich1585 mm1595 mm
Rozstaw kół tylnych1575 mm1585 mm
Masa własna1430 kg1375 kg
Prześwit165 mm165 mm
Masa całkowita2110 kg2040 kgMazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika522 l522 l
Maksymalna pojemność bagażnika1664 l1664 l
Ładowność680 kg665 kgMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3910 kg3740 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1110/1100 kg1045/1095 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika2191 cm32488 cm3Silnik w Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika150 KM192 KMSilnik w Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 500 obr/mindo 5 700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy380 Nm256 NmSilnik Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturbo
Średnica cylindra86 mm89 mm
Skok tłoka94.3 mm100 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 do 2600  obr/min3250 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VIEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna202 km/h220 km/hMazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10 s7.9 sMazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa62 l62 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6.1 l8.6 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.2 l5.1 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.9 l6.4 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 020 do 1 480 kmod 720 do 1 220 km
Średnica zawracania11.8 m11.8 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) Porównania i newsy

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

5 miesięcy temu

Popyt na Mazdy stale rośnie

Mazda, do tej pory raczej niszowa marka w klasie kompakt i średniej, dzięki wprowadzeniu nowej linii modelowej oraz SUV-a CX-5 sprzedała w tym roku rekordową ilość swoich produktów i wbiła się na 12. miejsce na rynku.

dawno temu

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) versus konkurencja

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.5 SKYACTIV-G AT (192 KM) versus konkurencja