Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) vs Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM)

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM)

 Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM)Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 6Mazda 6
GeneracjaMazda 6 3 generacjiMazda 6 3 generacji
Silnik2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM)2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4800 mm4865 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1480 mm1450 mm
Rozstaw osi2750 mm2830 mm
Rozstaw kół przednich1585 mm1585 mm
Rozstaw kół tylnych1575 mm1575 mm
Masa własna1310 kg1300 kg
Prześwit165 mm165 mm
Masa całkowita1990 kg1935 kgMazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika522 l489 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1664 l489 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność680 kg635 kgMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3690 kg3435 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi990/1100 kg1005/1030 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1998 cm31998 cm3
Moc silnika165 KM145 KMSilnik w Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy210 Nm210 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra83.5 mm83.5 mm
Skok tłoka91.2 mm91.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min4000 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna214 km/h208 km/hMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.1 s9.5 sMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa62 l62 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.7 l7.1 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5 l4.6 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6 l5.5 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 810 do 1 240 kmod 870 do 1 350 km
Średnica zawracania11.8 m12 mMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) vs Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) Porównania i newsy

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

dawno temu

Mazda też pojawi się na targach SEMA 2013

Targi SEMA odbędą się już w przyszłym tygodniu. W Las Vegas własne propozycje pokaże m.in.  Mazda. Na stoisku japońskiego producenta będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane modele 3 i 6. Mamy już pierwsze wizualizacje.

dawno temu

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) versus konkurencja

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (145 KM) versus konkurencja