Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM)

 Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM)Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 6Mazda 6
GeneracjaMazda 6 3 generacjiMazda 6 3 generacji
Silnik2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM)2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiKombi
Liczba miejsc55
Długość4800 mm4800 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1480 mm1480 mm
Rozstaw osi2750 mm2750 mm
Rozstaw kół przednich1585 mm1595 mm
Rozstaw kół tylnych1575 mm1585 mm
Masa własna1340 kg1430 kg
Prześwit165 mm165 mm
Masa całkowita2020 kg2110 kgMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika522 l522 l
Maksymalna pojemność bagażnika1664 l1664 l
Ładowność680 kg680 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą3720 kg3910 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1025/1095 kg1110/1100 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1998 cm32191 cm3Silnik w Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika165 KM175 KMSilnik w Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy210 Nm420 NmSilnik Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturbo
Średnica cylindra83.5 mm86 mm
Skok tłoka91.2 mm94.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO VI
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna206 km/h215 km/hMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.2 s8.6 sMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa62 l62 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.7 l6.1 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5 l4.2 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6 l4.9 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 810 do 1 240 kmod 1 020 do 1 480 km
Średnica zawracania11.8 m11.8 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) Porównania i newsy

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) versus konkurencja

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) versus konkurencja