Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM)

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM)

 Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM)Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 6Mazda 6
GeneracjaMazda 6 3 generacjiMazda 6 3 generacji
Silnik2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM)2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanKombi
Liczba miejsc55
Długość4864 mm4800 mm
Szerokość1839 mm1840 mm
Wysokość1450 mm1480 mm
Rozstaw osi2830 mm2750 mm
Rozstaw kół przednich1585 mm1585 mm
Rozstaw kół tylnych1575 mm1575 mm
Masa własna1466 kg1340 kg
Prześwit163 mm165 mm
Masa całkowita2020 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika419 l522 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika419 l1664 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność680 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą3720 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1025/1095 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2488 cm31998 cm3Silnik w Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika186 KM165 KMSilnik w Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 700 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy251 Nm210 NmSilnik Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra89 mm83.5 mm
Skok tłoka100 mm91.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3250 obr/min4000 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB95
Norma EuroEURO IVEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna206 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.2 s
Pojemność zbiornika paliwa62 l62 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9 l7.7 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.2 l5 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6 l
Zasięgod 690 do 1 000 kmod 810 do 1 240 km
Średnica zawracania12 m11.8 mMazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) Porównania i newsy

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.5 SKYACTIV-G AT (186 KM) versus konkurencja

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.0 SKYACTIV-G AT (165 KM) versus konkurencja