Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM)

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)

 Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM)Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 6Mazda 6
GeneracjaMazda 6 3 generacjiMazda 6 3 generacji
Silnik2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM)2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanKombi
Liczba miejsc55
Długość4865 mm4800 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1450 mm1480 mm
Rozstaw osi2830 mm2750 mm
Rozstaw kół przednich1595 mm1585 mm
Rozstaw kół tylnych1585 mm1575 mm
Masa własna1420 kg1430 kg
Prześwit165 mm165 mm
Masa całkowita2070 kg2110 kgMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika489 l522 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika489 l1664 lMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność650 kg680 kgMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3870 kg3910 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1140/1030 kg1110/1100 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2191 cm32191 cm3
Moc silnika175 KM150 KMSilnik w Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 500 obr/mindo 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy420 Nm380 NmSilnik Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturboBiturbo
Średnica cylindra86 mm86 mm
Skok tłoka94.3 mm94.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 obr/min1800 do 2600  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VIEURO VI
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna216 km/h202 km/hMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.4 s10 sMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa62 l62 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6 l6.1 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.2 l4.2 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.8 l4.9 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 030 do 1 480 kmod 1 020 do 1 480 km
Średnica zawracania12 m11.8 mMazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) vs Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) Porównania i newsy

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

4 miesiące temu

Popyt na Mazdy stale rośnie

Mazda, do tej pory raczej niszowa marka w klasie kompakt i średniej, dzięki wprowadzeniu nowej linii modelowej oraz SUV-a CX-5 sprzedała w tym roku rekordową ilość swoich produktów i wbiła się na 12. miejsce na rynku.

dawno temu

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (175 KM) versus konkurencja

Mazda 6 3 generacji Kombi 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) versus konkurencja