Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) vs Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM)

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)

 Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM)Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 6Mazda 6
GeneracjaMazda 6 3 generacjiMazda 6 3 generacji
Silnik2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM)2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanSedan
Liczba miejsc55
Długość4865 mm4865 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1450 mm1450 mm
Rozstaw osi2830 mm2830 mm
Rozstaw kół przednich1585 mm1585 mm
Rozstaw kół tylnych1575 mm1575 mm
Masa własna1300 kg1420 kg
Prześwit165 mm165 mm
Masa całkowita1945 kg2070 kgMazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika489 l489 l
Maksymalna pojemność bagażnika489 l489 l
Ładowność645 kg650 kgMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3645 kg3870 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1015/1030 kg1140/1030 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1998 cm32191 cm3Silnik w Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika165 KM150 KMSilnik w Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy210 Nm380 NmSilnik Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturbo
Średnica cylindra83.5 mm86 mm
Skok tłoka91.2 mm94.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min1800 do 2600  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO VI
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna216 km/h204 km/hMazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.1 s9.8 sMazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa62 l62 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.7 l6 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5 l4.2 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6 l4.8 lMazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 810 do 1 240 kmod 1 030 do 1 480 km
Średnica zawracania12 m12 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) vs Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) Porównania i newsy

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

5 miesięcy temu

Popyt na Mazdy stale rośnie

Mazda, do tej pory raczej niszowa marka w klasie kompakt i średniej, dzięki wprowadzeniu nowej linii modelowej oraz SUV-a CX-5 sprzedała w tym roku rekordową ilość swoich produktów i wbiła się na 12. miejsce na rynku.

dawno temu

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.0 SKYACTIV-G MT (165 KM) versus konkurencja

Mazda 6 3 generacji Sedan 2.2 SKYACTIV-D AT (150 KM) versus konkurencja