Mazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) vs Mazda 3 BM Hatchback 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM)

Mazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM)

Mazda 3 BM Hatchback 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM)

 Mazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM)Mazda 3 BM Hatchback 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) 
MarkaMazdaMazda
ModelMazda 3Mazda 3
GeneracjaMazda 3 BMMazda 3 BM
Silnik2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM)2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHatchback
Liczba miejsc55
Długość4585 mm4465 mm
Szerokość1795 mm1795 mm
Wysokość1450 mm1450 mm
Rozstaw osi2700 mm2700 mm
Rozstaw kół przednich1555 mm1555 mm
Rozstaw kół tylnych1560 mm1560 mm
Masa własna1317 kg
Prześwit155 mm155 mm
Masa całkowita1835 kg1835 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika408 l308 lMazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika408 l1250 lMazda 3 BM Hatchback 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność518 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1999 cm31998 cm3Silnik w Mazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika150 KM150 KM
Obroty maksymalnej mocydo 6 500 obr/mindo 6 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy210 Nm210 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowybezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra83.5 mm
Skok tłoka91.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min4000 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO VEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna210 km/h210 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.9 s9 sMazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa51 l51 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.1 l8.1 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.1 l5.1 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6.2 l6.2 l
Zasięgod 630 do 1 000 kmod 630 do 1 000 km
Średnica zawracania11.4 m10.6 mMazda 3 BM Hatchback 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa

Mazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) vs Mazda 3 BM Hatchback 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel

W teorii połączenie zalet silnika benzynowego i wysokoprężnego nie jest możliwe. W praktyce inżynierowie Mazdy stworzyli jednostkę Skyactiv-X, która – choć wykorzystuje benzynę – potrafi ją spalić w ramach samoczynnego zapłonu. Święty Graal został ...

6 miesięcy temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Mazda 3 BM Sedan 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) versus konkurencja

Mazda 3 BM Hatchback 2.0 SKYACTIV-G AT (150 KM) versus konkurencja