Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) vs Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM)

Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM)

Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM)

 Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM)Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 3 generacjiFord Focus 3 generacji
Silnik2.0 TDCi PowerShift (163 KM)2.0 TDCi MT (140 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanSedan
Liczba miejsc55
Długość4534 mm4534 mm
Szerokość1823 mm1823 mm
Wysokość1484 mm1484 mm
Rozstaw osi2648 mm2648 mm
Rozstaw kół przednich1554 mm1554 mm
Rozstaw kół tylnych1534 mm1534 mm
Masa własna1468 kg1429 kg
Masa całkowita2050 kg2050 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika372 l372 l
Maksymalna pojemność bagażnika372 l372 l
Ładowność582 kg621 kgFord Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3550 kg3550 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1997 cm31997 cm3
Moc silnika163 KM140 KMSilnik w Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 750 obr/mindo 3 750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy340 Nm320 NmSilnik Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra85 mm85 mm
Skok tłoka88 mm88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 do 3250  obr/min1750 do 2750  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna217 km/h209 km/hFord Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9 s9 s
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6.6 l6.1 lFord Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.3 l4.1 lFord Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.2 l4.9 lFord Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 910 do 1 400 kmod 980 do 1 460 km
Średnica zawracania11 m11 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) vs Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) versus konkurencja

Ford Focus 3 generacji Sedan 2.0 TDCi MT (140 KM) versus konkurencja