Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) vs Ford Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM)

Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM)

Ford Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM)

 Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM)Ford Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 3 generacjiFord Focus 3 generacji
Silnik1.6 TDCi MT (115 KM)1.0 EcoBoost MT (100 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHatchback
Liczba miejsc55
Długość4534 mm4358 mm
Szerokość1823 mm1823 mm
Wysokość1484 mm1484 mm
Rozstaw osi2648 mm2648 mm
Rozstaw kół przednich1554 mm1554 mm
Rozstaw kół tylnych1534 mm1534 mm
Masa własna1350 kg1276 kg
Masa całkowita1900 kg1900 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika372 l277 lFord Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika372 l1062 lFord Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność550 kg624 kgFord Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3100 kg2900 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1560 cm3998 cm3Silnik w Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika115 KM100 KMSilnik w Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 600 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy270 Nm170 NmSilnik Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów43Silnik w Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Ford Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra75 mm71.9 mm
Skok tłoka88.3 mm82 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 do 2500  obr/min1500 do 4000  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów65Skrzynia biegów Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna195 km/h185 km/hFord Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)11 s12.5 sFord Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa53 l55 lFord Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km5.1 l5.9 lFord Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.7 l4.1 lFord Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.2 l4.8 lFord Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 040 do 1 430 kmod 930 do 1 340 km
Średnica zawracania11 m11 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) vs Ford Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Ford Focus Sedan nareszcie w salonach. Polskie ceny modelu

Choć nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, Ford Focus występuje również z trójbryłowym nadwoziem typu sedan, które właśnie, z dwuletnim opóźnieniem, debiutuje na polskim rynku. Ile trzeba zapłacić za taki wariant?

4 miesiące temu

Ford Focus 3 generacji Sedan 1.6 TDCi MT (115 KM) versus konkurencja

Ford Focus 3 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 EcoBoost MT (100 KM) versus konkurencja