Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM) vs Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM)

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM)

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM)

 Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM)Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FiestaFord Fiesta
GeneracjaFord Fiesta 6 generacji [FL]Ford Fiesta 6 generacji [FL]
Silnik1.5 TDCi MT (75 KM)1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3969 mm3969 mm
Szerokość1722 mm1722 mm
Wysokość1495 mm1495 mm
Rozstaw osi2489 mm2489 mm
Rozstaw kół przednich1466 mm1466 mm
Rozstaw kół tylnych1466 mm1466 mm
Masa własna1118 kg1089 kg
Prześwit140 mm140 mm
Masa całkowita1575 kg1560 kgFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika290 l290 l
Maksymalna pojemność bagażnika960 l960 l
Ładowność457 kg471 kgFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2130 kg2100 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1498 cm31596 cm3Silnik w Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika75 KM120 KMSilnik w Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 750 obr/mindo 6 300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy185 Nm148 NmSilnik Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra73.5 mm79 mm
Skok tłoka88.3 mm81.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min4200 do 4500  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznazautomatyzowana
Liczba biegów56Skrzynia biegów Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna167 km/h188 km/hFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)13.5 s10.7 sFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa40 l42 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km4.4 l8.4 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.3 l4.5 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km3.7 l5.9 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 910 do 1 210 kmod 500 do 930 km
Średnica zawracania10.1 m10.1 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Belka skrętnaPół-niezależne, Belka skrętna

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM) vs Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.5 TDCi MT (75 KM) versus konkurencja

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) versus konkurencja