Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) vs Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM)

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM)

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM)

 Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM)Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FiestaFord Fiesta
GeneracjaFord Fiesta 6 generacji [FL]Ford Fiesta 6 generacji [FL]
Silnik1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM)1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHatchback
Liczba miejsc55
Długość4320 mm3969 mm
Szerokość1722 mm1722 mm
Wysokość1489 mm1495 mm
Rozstaw osi2489 mm2489 mm
Rozstaw kół przednich1466 mm1466 mm
Rozstaw kół tylnych1466 mm1466 mm
Masa własna1151 kg1033 kg
Prześwit167 mm140 mm
Masa całkowita1560 kg1570 kgFord Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika455 l290 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika455 l960 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność471 kg457 kgFord Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2100 kg2470 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1596 cm31560 cm3Silnik w Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika120 KM94 KMSilnik w Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 300 obr/mindo 3 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy148 Nm200 NmSilnik Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra79 mm75 mm
Skok tłoka81.4 mm88.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4200 do 4500  obr/min1750 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanamechaniczna
Liczba biegów65Skrzynia biegów Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna188 km/h178 km/hFord Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.7 s12.9 sFord Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa42 l40 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.4 l3.8 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.5 l3.1 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.9 l3.3 lFord Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 500 do 930 kmod 1 050 do 1 290 km
Średnica zawracania10.1 m10.1 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Belka skrętnaPół-niezależne, Belka skrętna

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) vs Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Ford Fiesta ST200 (2016) - zdjęcia

Fiesta ST to jedno z moich ulubionych aut, które przyjemnością z jazdy zawstydza wielu znacznie droższych konkurentów. Gdy Ford oznajmił, że zbudował wersję ST200 długo zastanawiałem się, co takiego można w tym aucie zmienić na lepsze. Drugą myślę ...

dawno temu

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Sedan 1.6 Ti-VCT PowerShift (120 KM) versus konkurencja

Ford Fiesta 6 generacji [FL] Hatchback 5-dw. 1.6 TDCi ECOnetic MT (94 KM) versus konkurencja