Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Citroen C5 2 generacji CrossTourer kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM) vs Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM)

Citroen C5 2 generacji CrossTourer kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM)

Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM)

 Citroen C5 2 generacji CrossTourer kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM)Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) 
MarkaCitroenCitroen
ModelCitroen C5Citroen C5
GeneracjaCitroen C5 2 generacjiCitroen C5 2 generacji
Silnik1.6 THP AT (150 KM)3.0 Hdi AT (240 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiKombi
Liczba miejsc55
Długość4829 mm4829 mm
Szerokość1860 mm1860 mm
Wysokość1479 mm1479 mm
Rozstaw osi2815 mm2815 mm
Rozstaw kół przednich1586 mm1584 mm
Rozstaw kół tylnych1557 mm1556 mm
Masa własna1534 kg1763 kg
Prześwit165 mm
Masa całkowita2200 kg2347 kgCitroen C5 2 generacji CrossTourer kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika505 l505 l
Maksymalna pojemność bagażnika1462 l1462 l
Ładowność666 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą3700 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1598 cm32993 cm3Silnik w Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika150 KM240 KMSilnik w Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 3 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy240 Nm450 NmSilnik Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów46Silnik w Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaBiturbo
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1400 obr/min1600 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna210 km/h243 km/hCitroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.2 s7 sCitroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa71 l71 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.1 l10.2 lCitroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.8 l5.8 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.7 l7.4 lCitroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 640 do 1 220 kmod 700 do 1 220 km
Średnica zawracania11.7 m11.5 mCitroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Hydropneumatyczne, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny
Tylne zawieszenieHydropneumatyczne, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny

Citroen C5 2 generacji CrossTourer kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM) vs Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Citroen C5 2 generacji CrossTourer kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM) versus konkurencja

Citroen C5 2 generacji Kombi 5-dw. 3.0 Hdi AT (240 KM) versus konkurencja