Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Audi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM) vs Audi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM)

Audi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM)

Audi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM)

 Audi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM)Audi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi A6Audi A6
GeneracjaAudi A6 4F/C6Audi A6 4F/C6
Silnik2.7 TDI MT (180 KM)2.8 FSI multitronic (210 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanSedan
Liczba miejsc55
Długość4916 mm4916 mm
Szerokość1855 mm1855 mm
Wysokość1459 mm1459 mm
Rozstaw osi2843 mm2843 mm
Rozstaw kół przednich1612 mm1612 mm
Rozstaw kół tylnych1618 mm1618 mm
Masa własna1625 kg1570 kg
Masa całkowita2205 kg2150 kgAudi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika546 l546 l
Maksymalna pojemność bagażnika546 l546 l
Ładowność580 kg580 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą4105 kg4150 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1245/1110 kg1185/1115 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika2698 cm32773 cm3Silnik w Audi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika180 KM210 KMSilnik w Audi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 3 300 do 4 250 obr/minod 5 500 do 6 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy380 Nm280 NmSilnik Audi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra83 mm84.5 mm
Skok tłoka83.1 mm82.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1400 do 3300  obr/min3000 do 5000  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznabezstopniowa
Liczba biegów6
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna230 km/h238 km/hAudi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.1 s7.9 sAudi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa70 l70 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.8 l12.8 lAudi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.4 l6.5 lAudi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7 l8.8 lAudi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 710 do 1 300 kmod 550 do 1 080 km
Średnica zawracania11.9 m11.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszeniewiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłówwiele poprzeczny, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, Na trapezowych wahaczyNiezależna, Na trapezowych wahaczy

Audi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM) vs Audi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) Porównania i newsy

Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ...

dawno temu

Audi pokazało film z nowym A6. Co wiemy o tej limuzynie?

Audi A6 to jeden z popularniejszych i nie ma co ukrywać, starszych modeli w gamie producenta z Ingolstadt. W końcu Niemcy zdecydowali się na jego odświeżenie. W sieci ukazał się pierwszy teaser, który przygotowuje nas do jednej z najważniejszych ...

dawno temu

Odświeżone Audi A6

Audi oprócz gorącego sedanu RS6 ujawniło również zdjęcia i informacje mówiące o nadchodzącej, odświeżonej wersji modelu A6. Główne zmiany kumulują się wokół zadka A6 - są to przede wszystkim nowe tylne lampy LED, utrzymane w stylu tych znanych z ...

dawno temu

Audi A6 4F/C6 Sedan 2.7 TDI MT (180 KM) versus konkurencja

Audi A6 4F/C6 Sedan 2.8 FSI multitronic (210 KM) versus konkurencja