
Używana Honda Civic Type-R FN2/FD2 - typowe awarie i problemy
Tydzień temu pisałem o Hondzie Civic VIII generacji, dziś pod młotek idzie jej usportowiona wersja Type-R. Co potrafi japońska „wiertara” i czy sprawia problemy w użytkowaniu?
Chevrolet Chevette 1 generacji [3FL] Hatchback 5-dw. 1.8 D MT (51 KM) | Chevrolet Chevette 1 generacji [3FL] Hatchback 3-dw. 1.8 D MT (51 KM) | ||
---|---|---|---|
Marka | Chevrolet | Chevrolet | |
Model | Chevrolet Chevette | Chevrolet Chevette | |
Generacja | Chevrolet Chevette 1 generacji [3FL] | Chevrolet Chevette 1 generacji [3FL] | |
Silnik | 1.8 D MT (51 KM) | 1.8 D MT (51 KM) | |
Nadwozie | |||
Rodzaj nadwozia | Hatchback | Hatchback | |
Liczba miejsc | 4 | 4 | |
Długość | 4188 mm | 4188 mm | |
Szerokość | 1570 mm | 1570 mm | |
Wysokość | 1343 mm | 1343 mm | |
Rozstaw osi | 2471 mm | 2471 mm | |
Rozstaw kół przednich | 1300 mm | 1300 mm | |
Rozstaw kół tylnych | 1300 mm | 1300 mm | |
Prześwit | 147 mm | 147 mm | |
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa | |||
Minimalna pojemność bagażnika | 756 l | 756 l | |
Maksymalna pojemność bagażnika | 756 l | 756 l | |
Silnik | |||
Typ silnika | Diesel | Diesel | |
Pojemność silnika | 1803 cm3 | 1803 cm3 | |
Moc silnika | 51 KM | 51 KM | |
Obroty maksymalnej mocy | od 5 000 obr/min | od 5 000 obr/min | |
Maksymalny moment obrotowy | 98 Nm | 98 Nm | |
Typ zasilania/Rodzaj zasilania | wtrysk wielopunktowy | wtrysk wielopunktowy | |
Układ cylindrów | rzędowy | rzędowy | |
Liczba cylindrów | 4 | 4 | |
Liczba zaworów na cylinder | 2 | 2 | |
Średnica cylindra | 84 mm | 84 mm | |
Skok tłoka | 82 mm | 82 mm | |
Obroty maksymalnego momentu obrotowego | 2000 obr/min | 2000 obr/min | |
Rodzaj paliwa | Olej napędowy | Olej napędowy | |
Skrzynia biegów | |||
Typ skrzyni biegów | mechaniczna | mechaniczna | |
Liczba biegów | 5 | 5 | |
Napęd | Tylny | Tylny | |
Osiągi | |||
Prędkość maksymalna | 142 km/h | 142 km/h | |
Przyspieszenie (0-100 km/h) | 21.6 s | 21.6 s | |
Pojemność zbiornika paliwa | 47.3 l | 47.3 l | |
Zużycie paliwa w mieście na 100 km | 7.4 l | 7.4 l | |
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km | 4.7 l | 4.7 l | |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km | 5.8 l | 5.8 l | |
Zasięg | od 640 do 1 010 km | od 640 do 1 010 km | |
Średnica zawracania | 10.5 m | 10.5 m | |
Hamulce i zawieszenie | |||
Hamulce przednie | Hamulce | Hamulce | |
Hamulce tylne | Bębnowe | Bębnowe | |
Przednie zawieszenie | Niezależna, do Podwójne wahacze, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów | Niezależna, do Podwójne wahacze, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów | |
Tylne zawieszenie | Belka skrętna, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów | Belka skrętna, Sprężynowa, Stabilizator przechyłów |
Tydzień temu pisałem o Hondzie Civic VIII generacji, dziś pod młotek idzie jej usportowiona wersja Type-R. Co potrafi japońska „wiertara” i czy sprawia problemy w użytkowaniu?
W 2017 roku papież Franciszek dostał jedynego w swoim rodzaju lamborghini huracana RWD. Samochód od początku miał być przekazany na aukcję. Chętni na zakup papieskiego wozu powinni stawić się 12 maja w Monako ze sporym zapasem gotówki.
John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.