Marussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM) vs Marussia B1 1 generacji Coupe 3.5 AT (300 KM)

Marussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM)

Marussia B1 1 generacji Coupe 3.5 AT (300 KM)

 Marussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM)Marussia B1 1 generacji Coupe 3.5 AT (300 KM) 
MarkaMarussiaMarussia
ModelMarussia B1Marussia B1
GeneracjaMarussia B1 1 generacjiMarussia B1 1 generacji
Silnik2.8 T AT (420 KM)3.5 AT (300 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeCoupe
Liczba miejsc22
Długość4635 mm4635 mm
Szerokość2000 mm2000 mm
Wysokość1100 mm1100 mm
Rozstaw osi2680 mm2680 mm
Rozstaw kół przednich1725 mm1725 mm
Rozstaw kół tylnych1715 mm1715 mm
Masa własna1100 kg1100 kg
Prześwit110 mm110 mm
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2800 cm33498 cm3Silnik w Marussia B1 1 generacji Coupe 3.5 AT (300 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika420 KM300 KMSilnik w Marussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM) ma większą moc.
Maksymalny moment obrotowy600 Nm330 NmSilnik Marussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min3600 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów66
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna250 km/h250 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)3.8 s4.7 sMarussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa80 l80 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Marussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM) vs Marussia B1 1 generacji Coupe 3.5 AT (300 KM) Porównania i newsy

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Marussia B1 1 generacji Coupe 2.8 T AT (420 KM) versus konkurencja

Marussia B1 1 generacji Coupe 3.5 AT (300 KM) versus konkurencja