Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM)

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM)

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM)

 Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM)Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord ExplorerFord Explorer
GeneracjaFord Explorer 2 generacjiFord Explorer 2 generacji
Silnik4.0 MT (160 KM)4.9 AT (210 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc45Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma więcej miejsc.
Długość4536 mm4788 mm
Szerokość1783 mm1783 mm
Wysokość1714 mm1697 mm
Rozstaw osi2593 mm2832 mm
Rozstaw kół przednich1494 mm1494 mm
Rozstaw kół tylnych1486 mm1486 mm
Masa własna1769 kg1951 kg
Prześwit200 mm200 mm
Masa całkowita2109 kg2558 kgFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika974 l1232 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1974 l2294 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność340 kg607 kgFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3175 kg4990 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4015 cm34942 cm3Silnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika160 KM210 KMSilnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 200 obr/mindo 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy305 Nm380 NmSilnik Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów68Silnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra100 mm101.6 mm
Skok tłoka84 mm76.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2800 obr/min3500 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) ma więcej przełożeń.
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna184 km/h195 km/hFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.5 s9.1 sFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa66 l79 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km18 l23.5 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km13 l17 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km13.9 l17.9 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 370 do 510 kmod 340 do 460 km
Średnica zawracania10.6 m11.4 mFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniezależne, sztywny most, resoryzależne, sztywny most, resory

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) versus konkurencja

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) versus konkurencja