Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM)

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM)

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM)

 Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM)Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord ExplorerFord Explorer
GeneracjaFord Explorer 2 generacjiFord Explorer 2 generacji
Silnik4.0 MT (160 KM)4.0 AT 4x4 (205 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc44
Długość4536 mm4536 mm
Szerokość1783 mm1783 mm
Wysokość1714 mm1714 mm
Rozstaw osi2593 mm2593 mm
Rozstaw kół przednich1494 mm1494 mm
Rozstaw kół tylnych1486 mm1486 mm
Masa własna1769 kg1905 kg
Prześwit200 mm200 mm
Masa całkowita2109 kg2245 kgFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika974 l974 l
Maksymalna pojemność bagażnika1974 l1974 l
Ładowność340 kg340 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą3175 kg4082 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4015 cm34015 cm3
Moc silnika160 KM205 KMSilnik w Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 200 obr/mindo 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy305 Nm332 NmSilnik Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra100 mm100.3 mm
Skok tłoka84 mm84.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2800 obr/min3000 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów55
NapędTylnyna cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna184 km/h193 km/hFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.5 s10 sFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa66 l66 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km18 l22 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km13 l15 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km13.9 l17 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 370 do 510 kmod 300 do 440 km
Średnica zawracania10.6 m10.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniezależne, sztywny most, resoryzależne, sztywny most, resory

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) versus konkurencja

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 AT 4x4 (205 KM) versus konkurencja