Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) vs Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM)

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM)

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM)

 Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM)Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) 
MarkaVolkswagenVolkswagen
ModelVolkswagen GolfVolkswagen Golf
GeneracjaVolkswagen Golf 5 generacjiVolkswagen Golf 5 generacji
Silnik2.0 FSI AT (150 KM)2.0 FSI MT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4204 mm4204 mm
Szerokość1759 mm1759 mm
Wysokość1479 mm1479 mm
Rozstaw osi2578 mm2578 mm
Rozstaw kół przednich1540 mm1540 mm
Rozstaw kół tylnych1520 mm1520 mm
Masa własna1277 kg1242 kg
Prześwit89 mm89 mm
Masa całkowita1840 kg1810 kgVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l350 l
Maksymalna pojemność bagażnika1305 l1305 l
Ładowność563 kg568 kgVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3240 kg3210 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1984 cm31984 cm3
Moc silnika150 KM150 KM
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy200 Nm200 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra82.5 mm82.5 mm
Skok tłoka92.8 mm92.8 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3250 do 4250  obr/min3250 do 4250  obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna202 km/h206 km/hVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.5 s8.9 sVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.8 l10.1 lVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6 l5.6 lVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.1 l7.2 lVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 470 do 920 kmod 540 do 980 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) vs Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) versus konkurencja

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI MT (150 KM) versus konkurencja