Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM) vs Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM)

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM)

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM)

 Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM)Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) 
MarkaVolkswagenVolkswagen
ModelVolkswagen GolfVolkswagen Golf
GeneracjaVolkswagen Golf 5 generacjiVolkswagen Golf 5 generacji
Silnik1.6 MT (102 KM)2.0 FSI AT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4204 mm4204 mm
Szerokość1759 mm1759 mm
Wysokość1479 mm1479 mm
Rozstaw osi2578 mm2578 mm
Rozstaw kół przednich1540 mm1540 mm
Rozstaw kół tylnych1520 mm1520 mm
Masa własna1248 kg1277 kg
Prześwit89 mm89 mm
Masa całkowita1760 kg1840 kgVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika350 l350 l
Maksymalna pojemność bagażnika1305 l1305 l
Ładowność512 kg563 kgVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2960 kg3240 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1595 cm31984 cm3Silnik w Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika102 KM150 KMSilnik w Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 600 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy148 Nm200 NmSilnik Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtryskiwaczbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra81 mm82.5 mm
Skok tłoka77.4 mm92.8 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3800 obr/min3250 do 4250  obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna184 km/h202 km/hVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)11.4 s9.5 sVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.9 l11.8 lVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.1 l6 lVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.4 l8.1 lVolkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 560 do 900 kmod 470 do 920 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM) vs Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 MT (102 KM) versus konkurencja

Volkswagen Golf 5 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 FSI AT (150 KM) versus konkurencja