Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM)

 Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM)Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacjiFord Focus 2 generacji
Silnik2.0 MT (145 KM)1.4 MT (80 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4342 mm4342 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1497 mm1497 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1322 kg1247 kg
Masa całkowita1775 kg1710 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika385 l385 l
Maksymalna pojemność bagażnika1247 l1247 l
Ładowność453 kg463 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3175 kg2410 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1999 cm31388 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika145 KM80 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 5 700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy185 Nm124 NmSilnik Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra87.5 mm76 mm
Skok tłoka83.1 mm76.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min3500 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna206 km/h164 km/hFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.2 s14.1 sFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.8 l8.7 lFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.4 l5.4 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.1 l6.6 lFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 560 do 1 020 kmod 630 do 1 020 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 MT (80 KM) versus konkurencja