Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 2.0 MT (145 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 2.0 MT (145 KM)

 Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM)Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 2.0 MT (145 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacjiFord Focus 2 generacji
Silnik2.0 MT (145 KM)2.0 MT (145 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4342 mm4342 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1497 mm1497 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1322 kg1341 kg
Masa całkowita1775 kg1795 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika385 l385 l
Maksymalna pojemność bagażnika1247 l1247 l
Ładowność453 kg454 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3175 kg3195 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1999 cm31999 cm3
Moc silnika145 KM145 KM
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy185 Nm185 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra87.5 mm87.5 mm
Skok tłoka83.1 mm83.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min4500 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna206 km/h206 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.2 s9.2 s
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.8 l9.8 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.4 l5.4 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7.1 l7.1 l
Zasięgod 560 do 1 020 kmod 560 do 1 020 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 2.0 MT (145 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji Hatchback 5-dw. 2.0 MT (145 KM) versus konkurencja