Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM)

 Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM)Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacjiFord Focus 2 generacji
Silnik1.8 MT (125 KM)2.0 MT (145 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4342 mm4342 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1497 mm1497 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1302 kg1322 kg
Masa całkowita1775 kg1775 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika385 l385 l
Maksymalna pojemność bagażnika1247 l1247 l
Ładowność473 kg453 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2975 kg3175 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1798 cm31999 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika125 KM145 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy165 Nm185 NmSilnik Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra83 mm87.5 mm
Skok tłoka83.1 mm83.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min4500 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna198 km/h206 km/hFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.3 s9.2 sFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.5 l9.8 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.6 l5.4 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7 l7.1 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 580 do 980 kmod 560 do 1 020 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (145 KM) versus konkurencja