Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM)

 Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM)Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacjiFord Focus 2 generacji
Silnik1.8 MT (125 KM)1.8 TDCi MT (116 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4342 mm4342 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1497 mm1497 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1302 kg1388 kg
Masa całkowita1775 kg1860 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika385 l385 l
Maksymalna pojemność bagażnika1247 l1247 l
Ładowność473 kg472 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2975 kg3360 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1798 cm31753 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika125 KM116 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 3 700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy165 Nm280 NmSilnik Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra83 mm82.5 mm
Skok tłoka83.1 mm82 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min1900 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna198 km/h190 km/hFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.3 s10.8 sFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l53 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.5 l6.7 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.6 l4.3 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km7 l5.2 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 580 do 980 kmod 790 do 1 230 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 MT (125 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.8 TDCi MT (116 KM) versus konkurencja