Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM)

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)

 Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM)Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacjiFord Focus 2 generacji
Silnik1.6 TDCi MT (109 KM)2.0 TDCi MT (136 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość4342 mm4342 mm
Szerokość1840 mm1840 mm
Wysokość1497 mm1497 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1333 kg1369 kg
Masa całkowita1775 kg1850 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika385 l385 l
Maksymalna pojemność bagażnika1247 l1247 l
Ładowność442 kg481 kgFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3075 kg3350 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1560 cm31997 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika109 KM136 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy240 Nm320 NmSilnik Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra75 mm85 mm
Skok tłoka88.3 mm88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna188 km/h203 km/hFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.9 s9.3 sFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa53 l53 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km6.2 l7.4 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4 l4.6 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.8 l5.6 lFord Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 850 do 1 330 kmod 720 do 1 150 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) vs Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (109 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) versus konkurencja