Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) vs Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM)

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)

Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM)

 Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacji [FL]Ford Focus 2 generacji [FL]
Silnik2.0 TDCi MT (136 KM)1.6 MT (116 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackKombi
Liczba miejsc55
Długość4337 mm4468 mm
Szerokość1839 mm1839 mm
Wysokość1497 mm1503 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1496 kg1405 kg
Masa całkowita1950 kg1825 kgFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika282 l482 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1258 l1546 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność456 kg420 kgFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3450 kg3025 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1997 cm31596 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika136 KM116 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy320 Nm155 NmSilnik Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra85 mm79 mm
Skok tłoka88 mm81.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2000 obr/min4150 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów65Skrzynia biegów Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna203 km/h190 km/hFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.3 s11 sFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa53 l55 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7 l8.7 lFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.5 l5.4 lFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.5 l6.6 lFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 760 do 1 180 kmod 630 do 1 020 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) vs Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 1.6 MT (116 KM) versus konkurencja