Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM) vs Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM)

Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM)

 Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM)Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacji [FL]Ford Focus 2 generacji [FL]
Silnik1.8 FlexiFuel MT (125 KM)2.0 TDCi MT (136 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackKombi
Liczba miejsc55
Długość4337 mm4468 mm
Szerokość1839 mm1839 mm
Wysokość1497 mm1503 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1420 kg1552 kg
Masa całkowita1895 kg2000 kgFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika282 l482 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1258 l1546 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność475 kg448 kgFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3095 kg3500 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1798 cm31997 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika125 KM136 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy165 Nm320 NmSilnik Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra83 mm85 mm
Skok tłoka83.1 mm88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaEthanolOlej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna198 km/h203 km/hFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.3 s9.5 sFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l53 lFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km12.4 l7.2 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.3 l4.6 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9.1 l5.6 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 440 do 750 kmod 740 do 1 150 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM) vs Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.8 FlexiFuel MT (125 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi MT (136 KM) versus konkurencja