Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM) vs Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM)

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM)

Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM)

 Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM)Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord FocusFord Focus
GeneracjaFord Focus 2 generacji [FL]Ford Focus 2 generacji [FL]
Silnik1.6 TDCi MT (90 KM)2.0 TDCi PowerShift (136 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackKombi
Liczba miejsc55
Długość4337 mm4468 mm
Szerokość1839 mm1839 mm
Wysokość1497 mm1503 mm
Rozstaw osi2640 mm2640 mm
Rozstaw kół przednich1535 mm1535 mm
Rozstaw kół tylnych1531 mm1531 mm
Masa własna1459 kg1576 kg
Masa całkowita1880 kg2000 kgFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika282 l482 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1258 l1546 lFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność421 kg424 kgFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą3080 kg3500 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1560 cm31997 cm3Silnik w Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika90 KM136 KMSilnik w Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy215 Nm320 NmSilnik Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra75 mm85 mm
Skok tłoka88.3 mm88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min2000 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznazautomatyzowana
Liczba biegów56Skrzynia biegów Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna177 km/h200 km/hFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)12.6 s9.9 sFord Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa53 l53 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km5.6 l7.8 lFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.8 l4.7 lFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.5 l5.8 lFord Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 950 do 1 390 kmod 680 do 1 130 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM) vs Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Focus 2 generacji [FL] Hatchback 3-dw. 1.6 TDCi MT (90 KM) versus konkurencja

Ford Focus 2 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.0 TDCi PowerShift (136 KM) versus konkurencja