Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) vs Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 TDI DSG (140 KM)

Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM)

Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 TDI DSG (140 KM)

 Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM)Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 TDI DSG (140 KM) 
MarkaVolkswagenVolkswagen
ModelVolkswagen MultivanVolkswagen Multivan
GeneracjaVolkswagen Multivan T6Volkswagen Multivan T6
Silnik2.0 biTDI DSG (180 KM)2.0 TDI DSG (140 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaMinibusMinibus
Liczba miejsc77
Długość4904 mm4904 mm
Szerokość1904 mm1904 mm
Wysokość1970 mm1970 mm
Rozstaw osi3000 mm3000 mm
Masa własna2181 kg2153 kg
Prześwit202 mm202 mm
Masa całkowita3000 kg3000 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Ładowność819 kg847 kgVolkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 TDI DSG (140 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą5300 kg5300 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1550/1575 kg1550/1575 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1968 cm31968 cm3
Moc silnika180 KM140 KMSilnik w Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 3 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy400 Nm340 NmSilnik Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturboturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1500 do 2000  obr/min1750 do 2500  obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanazautomatyzowana
Liczba biegów77
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna191 km/h172 km/hVolkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)11.3 s14.7 sVolkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa80 l80 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.2 l10.4 lVolkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.9 l6.9 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.1 l8.2 lVolkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 780 do 1 160 kmod 770 do 1 160 km
Średnica zawracania11.9 m11.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa, Automatyczna regulacja poziomu nadwoziaNiezależna, Kolumny Macphersona, Sprężynowa, Automatyczna regulacja poziomu nadwozia
Tylne zawieszenieNiezależna, Sprężynowa, Automatyczna regulacja poziomu nadwoziaNiezależna, Sprężynowa, Automatyczna regulacja poziomu nadwozia

Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) vs Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 TDI DSG (140 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 biTDI DSG (180 KM) versus konkurencja

Volkswagen Multivan T6 Minibus 2.0 TDI DSG (140 KM) versus konkurencja