Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM) vs Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM)

Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM)

Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM)

 Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM)Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) 
MarkaVolkswagenVolkswagen
ModelVolkswagen New BeetleVolkswagen New Beetle
GeneracjaVolkswagen New Beetle 1 generacjiVolkswagen New Beetle 1 generacji
Silnik2.0 MT (115 KM)2.3 V5 MT (170 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc44
Długość4081 mm4081 mm
Szerokość1724 mm1724 mm
Wysokość1498 mm1498 mm
Rozstaw osi2508 mm2508 mm
Rozstaw kół przednich1508 mm1508 mm
Rozstaw kół tylnych1494 mm1494 mm
Masa własna1303 kg1402 kg
Prześwit130 mm130 mm
Masa całkowita1650 kg1730 kgVolkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika209 l209 l
Maksymalna pojemność bagażnika769 l769 l
Ładowność347 kg328 kgVolkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1984 cm32324 cm3Silnik w Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika115 KM170 KMSilnik w Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 5 200 obr/minod 6 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy170 Nm220 NmSilnik Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtryskiwaczwtryskiwacz
Układ cylindrówrzędowyV
Liczba cylindrów45Silnik w Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra82.5 mm81 mm
Skok tłoka92.8 mm90.2 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2400 obr/min3300 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna185 km/h211 km/hVolkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.9 s8.7 sVolkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l55 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km11.9 l12.4 lVolkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.8 l6.8 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.7 l8.9 lVolkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 460 do 810 kmod 440 do 810 km
Średnica zawracania10.9 m10.9 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieSprężyny śruboweSprężyny śrubowe

Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM) vs Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.0 MT (115 KM) versus konkurencja

Volkswagen New Beetle 1 generacji Hatchback 3-dw. 2.3 V5 MT (170 KM) versus konkurencja