
Suzuki Ignis - mały, ale wariat #VLOG
Na czym polega fenomen Ignisa?
Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] Kombi 1.8 AT (135 KM) | Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] Kombi 1.6 AT 4WD (115 KM) | ||
---|---|---|---|
Marka | Suzuki | Suzuki | |
Model | Suzuki Cultus | Suzuki Cultus | |
Generacja | Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] | Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] | |
Silnik | 1.8 AT (135 KM) | 1.6 AT 4WD (115 KM) | |
Nadwozie | |||
Rodzaj nadwozia | Kombi | Kombi | |
Liczba miejsc | 5 | 5 | |
Długość | 4375 mm | 4375 mm | |
Szerokość | 1690 mm | 1690 mm | |
Wysokość | 1460 mm | 1460 mm | |
Rozstaw osi | 2480 mm | 2480 mm | |
Rozstaw kół przednich | 1440 mm | ||
Rozstaw kół tylnych | 1435 mm | ||
Masa własna | 1120 kg | 1130 kg | |
Prześwit | 155 mm | ||
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa | |||
Minimalna pojemność bagażnika | 375 l | ||
Maksymalna pojemność bagażnika | 1377 l | ||
Silnik | |||
Typ silnika | benzyna | benzyna | |
Pojemność silnika | 1840 cm3 | 1590 cm3 | Silnik w Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] Kombi 1.8 AT (135 KM) ma większą pojemność. |
Moc silnika | 135 KM | 115 KM | Silnik w Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] Kombi 1.8 AT (135 KM) ma większą moc. |
Obroty maksymalnej mocy | od 6 500 obr/min | do 6 000 obr/min | |
Maksymalny moment obrotowy | 157 Nm | 146 Nm | Silnik Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] Kombi 1.8 AT (135 KM) ma większy moment obrotowy. |
Typ zasilania/Rodzaj zasilania | wtrysk wielopunktowy | wtryskiwacz | |
Układ cylindrów | rzędowy | Sprężarek śrubowych obrotowym-tłokowy | |
Liczba cylindrów | 4 | 4 | |
Liczba zaworów na cylinder | 4 | 4 | |
Średnica cylindra | 84 mm | ||
Skok tłoka | 83 mm | ||
Obroty maksymalnego momentu obrotowego | 3500 obr/min | 4500 obr/min | |
Rodzaj paliwa | PB95 | PB92 | |
Skrzynia biegów | |||
Typ skrzyni biegów | automatyczna | automatyczna | |
Liczba biegów | 4 | 4 | |
Napęd | Przedni | na cztery koła | |
Osiągi | |||
Pojemność zbiornika paliwa | 51 l | 48 l | Suzuki Cultus 2 generacji [2FL] Kombi 1.8 AT (135 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa. |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km | 7.7 l | ||
Średnica zawracania | 9.8 m | ||
Hamulce i zawieszenie | |||
Hamulce przednie | Tarczowe wentylowane | Tarczowe wentylowane | |
Hamulce tylne | Hamulce | Bębnowe | |
Przednie zawieszenie | Sprężyny śrubowe | Kolumny Macphersona, Amortyzacja turystyczne, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów | |
Tylne zawieszenie | Sprężyny śrubowe | Kolumny Macphersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów |
Na czym polega fenomen Ignisa?
Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...
W 2017 roku papież Franciszek dostał jedynego w swoim rodzaju lamborghini huracana RWD. Samochód od początku miał być przekazany na aukcję. Chętni na zakup papieskiego wozu powinni stawić się 12 maja w Monako ze sporym zapasem gotówki.