Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 310 CDI MT L3H1 (95 KM) vs Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM)

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 310 CDI MT L3H1 (95 KM)

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM)

 Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 310 CDI MT L3H1 (95 KM)Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) 
MarkaMercedes-BenzMercedes-Benz
ModelMercedes-Benz SprinterMercedes-Benz Sprinter
GeneracjaMercedes-Benz Sprinter W906 [FL]Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL]
Silnik310 CDI MT L3H1 (95 KM)519 CDI MT L2H1 (190 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaDo zabudowyDo zabudowy
Liczba miejsc33
Długość6697 mm6103 mm
Szerokość1993 mm1993 mm
Wysokość2400 mm2410 mm
Rozstaw osi4325 mm3665 mm
Masa własna1745 kg1950 kg
Masa całkowita3500 kg5000 kgMercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 310 CDI MT L3H1 (95 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)3600 mm
Ładowność1775 kg3050 kgMercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą5500 kg7000 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1850/3500 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2143 cm32987 cm3Silnik w Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika95 KM190 KMSilnik w Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 800 obr/mindo 3 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy250 Nm440 NmSilnik Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyV
Liczba cylindrów46Silnik w Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1400 do 2400  obr/min1600 do 2600  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna90 km/h
Pojemność zbiornika paliwa75 l75 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.6 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.9 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.9 l
Zasięgod 710 do 950 km
Średnica zawracania15.6 m13.4 mMercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneHamulce
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Stabilizator przechyłówNiezależna, Resor, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieZależna, ResorZależna, Resor, Amortyzatory

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 310 CDI MT L3H1 (95 KM) vs Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Mercedes eSprinter uzupełnia ofertę elektrycznych dostawczaków

Poszukujący auta dostawczego zasilanego prądem mają coraz większy wybór. Do salonów wjedzie niebawem niezła alternatywa dla Volkswagena e-Craftera. Mowa o Mercedesie eSprinter, który występuje w dwóch wariantach różniących się pojemnością baterii, a ...

7 miesięcy temu

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 310 CDI MT L3H1 (95 KM) versus konkurencja

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 519 CDI MT L2H1 (190 KM) versus konkurencja