Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM) vs Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM)

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM)

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM)

 Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM)Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) 
MarkaMercedes-BenzMercedes-Benz
ModelMercedes-Benz SprinterMercedes-Benz Sprinter
GeneracjaMercedes-Benz Sprinter W906 [FL]Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL]
Silnik516 NGT MT L3H1 (156 KM)211 CDi MT L2H1 (116 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaDo zabudowyMinibus
Liczba miejsc39Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) ma więcej miejsc.
Długość6697 mm5926 mm
Szerokość1993 mm1993 mm
Wysokość2400 mm2435 mm
Rozstaw osi4325 mm3665 mm
Masa własna1990 kg2185 kg
Prześwit581 mm
Masa całkowita5000 kg3190 kgMercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Wysokość załadunkowa1650 mm
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)3365 mm
Objętość przestrzeni ładunkowej9 m3
Ładowność3010 kg1005 kgMercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą7000 kg5000 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1650/1800 kg
Silnik
Typ silnikabenzyna, GazDiesel
Pojemność silnika1796 cm32143 cm3Silnik w Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika156 KM116 KMSilnik w Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 000 obr/mindo 3 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy240 Nm280 NmSilnik Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3000 do 4000  obr/min1400 do 2400  obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95, GazOlej napędowy
Norma EuroEURO VIEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
NapędTylnyTylny
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa100 l75 lMercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Średnica zawracania15.6 m13.6 mMercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneHamulce
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Stabilizator przechyłówResor, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieZależna, ResorResor, Amortyzatory

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM) vs Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Mercedes eSprinter uzupełnia ofertę elektrycznych dostawczaków

Poszukujący auta dostawczego zasilanego prądem mają coraz większy wybór. Do salonów wjedzie niebawem niezła alternatywa dla Volkswagena e-Craftera. Mowa o Mercedesie eSprinter, który występuje w dwóch wariantach różniących się pojemnością baterii, a ...

4 miesiące temu

Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera

Pamiętacie nasz materiał wideo z Fordem Edgem? Jak każde angażujące nagranie tego typu, wymagało ono wsparcia wozu technicznego. W przypadku materiału z Edgem, cichy bohater nagrania okazał się wyjątkowo poręcznym narzędziem pracy.

dawno temu

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Podwozia 2-dw. 516 NGT MT L3H1 (156 KM) versus konkurencja

Mercedes-Benz Sprinter W906 [FL] Minibus 211 CDi MT L2H1 (116 KM) versus konkurencja