Po kilku, kilkunastu latach eksploatacji samochodu jego wygląd psują skorodowane zaciski czy bębny hamulcowe. Podpowiem Wam dziś, jak je odnowić. CZYTAJ WIĘCEJ
Wiedza, doświadczenie, dobry sprzęt – to wszystko powinno dawać gwarancję bezproblemowej naprawy. Niestety czasem przez mały błąd, wadę materiału czy czynniki losowe coś idzie nie tak. Zobaczcie, jak proste naprawy mogą przeobrazić się w poważne usterki. CZYTAJ WIĘCEJ
Stałe przełożenie układu kierowniczego oraz stała siła wspomagania powoli przechodzą do historii. Dziś coraz więcej aut wyposażanych jest w aktywne układy kierownicze. Jak to działa? CZYTAJ WIĘCEJ
Szeroki wybór sprzętu oraz legalny, darmowy dostęp sprawiły, że widok dodatkowej anteny na samochodzie już nikogo nie dziwi. Jak właściwie działa CB-radio? CZYTAJ WIĘCEJ
Parkowanie w ciasnych miejskich uliczkach może przysporzyć problemów nawet doświadczonym kierowcom. W tym artykule dowiecie się co producenci aut robią, aby parkowanie było coraz prostsze. CZYTAJ WIĘCEJ
ASR (Acceleration Slip Regulation) to system kontroli trakcji stosowany dziś w niemal wszystkich autach, mający na celu zapobieganie ślizganiu się kół podczas ruszania i przyspieszania. CZYTAJ WIĘCEJ
Elektryczny hamulec postojowy (EPB) stosowany jest już od kilkunastu lat. Początkowo montowano go jedynie w autach wyższych klas. Dziś coraz częściej taki hamulec zastępuje rozwiązania mechaniczne nawet w niewielkich autach kompaktowych. CZYTAJ WIĘCEJ
Średni wiek samochodu w Polsce to 14-15 lat. Przez ten czas wiele podzespołów samochodu traci dawną sprawność. Tak jest również z reflektorami. Wasze reflektory zmatowiały bądź parują w wilgotne dni? Można temu zaradzić. CZYTAJ WIĘCEJ