Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Peugeot Boxer 2 generacji

Generacja
Peugeot Boxer 2 generacji

Peugeot Boxer II w 2006 roku zastąpił pierwszą generację tego modelu. Dostawcze auto francuskiego producenta było bliźniakiem drugiej odsłony Citroëna Jumpera i trzeciej wersji Fiata Ducato. Samochód nadal produkowany jest we włoskiej fabryce w Val di Sangro.

Przy projektowaniu Peugeota Boxera zadbano o niski współczynnik oporu powietrza (cx = 0,31). Dzięki zastosowanym detalom samochód zyskał na nowoczesności. Przednia część nadwozia teraz mniej stromo opada w dół, otrzymała też nową atrapę silnika wkomponowaną we wnękę zderzaka. Wyżej znajdują się nowoczesne reflektory o oryginalnym kształcie i ogromna pochylona szyba. Tylna część nadwozia dostała nowe klosze lamp oraz zakończenie dachu tworzące malutki spoiler.

Parametry ładunkowe nie zmieniły się znacząco. Przestrzeń bagażowa wersji furgon waha się w zależności od rozstawu osi pojazdu (dostępne są trzy jego długości) od 8 do 17 m³. Ładowność wynosi od 1075 kg do 1945 kg, a dopuszczalna masa całkowita największej wersji wzrosła do 4 ton. Peugeot Boxer drugiej generacji, podobnie jak poprzednik, może zostać zabudowany w sposób, jaki tylko wymarzy sobie kupujący. Nieważne, czy będzie to bankowóz, mały autobus podmiejski, wóz straży pożarnej czy pojazd transmisyjny którejś z telewizji - Peugeot Boxer sprawdzi się w każdej roli.

Uniwersalność to jedna z największych zalet tego francuskiego auta dostawczego. Nadwozie mierzące od 4963 mm do 6363 mm długości, 2050 mm szerokości oraz od 2254 mm do 2764 mm wysokości pozwala optymalnie wykorzystać przestrzeń ładunkową do każdego zadania powierzonego przez właściciela.

Deska rozdzielcza w porównaniu z poprzednikiem zmieniła się diametralnie. Od 2006 roku kokpit Boxera przypomina bardziej auto osobowe niż dostawcze. Wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą, tempomat, automatyczna klimatyzacja, elektryka szyb, lusterek i foteli, cztery poduszki powietrzne, system audio z zestawem głośnomówiącym czy nawigacja satelitarna to elementy dostępne w lepiej wyposażonych egzemplarzach dużego Peugeota. Wygospodarowana przestrzeń jest wystarczająca nawet dla wysokich pasażerów, a w przypadku odmiany osobowej pasażerowie zajmujący miejsca w pozostałych rzędach foteli nie będą narzekali na brak miejsca na nogi czy głowę. Dostęp do przedziału pasażerskiego jest ułatwiony dzięki przesuwanym drzwiom bocznym, a do bagażnika można się dostać przez skrzydła tylne.

Do zasilenia Peugeota Boxera drugiej generacji producent przewidział wyłącznie silniki Diesla. Jednostki wysokoprężne były reprezentowane przez silniki o oznaczeniach 100 HDI (101 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 120 HDI (120 KM i 320 Nm) oraz 160 HDI, zapożyczone z Iveco (157 KM i 400 Nm). Napęd przekazywany jest na przednią oś za pomocą 5- lub 6-biegowej skrzyni mechanicznej.

Samochód konkurujący głównie z Fordem Transitem oraz bliźniaczymi Fiatem Ducato i Citroënem Jumperem prawdopodobnie w 2013 roku doczeka się nowej generacji. Przewiduje się także możliwość wprowadzenia do produkcji odmiany hybrydowej, a nawet elektrycznej, które świetnie sprawdziłyby się we flotach obsługujących niezbyt odległe punkty miejskie.

3.98
Ocena na postawie 39 opinii
Oceń produkt Dodałeś już ocenę

Szybkie fakty
MarkaPeugeot
ModelPeugeot Boxer
Produkcja od2006
Produkcja do2015

Wybrane wersje Peugeot Boxer 2 generacji

Inne generacje Peugeot Boxer

Inne modele Peugeot

Peugeot Boxer 2 generacji: newsy, testy i recenzje

Używany Peugeot 308 II - dobry kompakt z dieslem

... Peugeot 308 drugiej generacji to typowy francuz, który boryka się z drobnymi usterkami elektryki. Niższa cena niż porównywalnego Golfa VII zachęca do zakupu, ale zniechęcić może przekombinowane ... . I to jest moim zdaniem dobry punkt ...

tydzień temu

WP kontra auto: Wymagający test Volvo XC40 Recharge T5 Plug-in Hybrid

Peugeot 308 po zmianach na rok 2020. Polskie ceny modelu

... Choć już najwyższa pora na kolejną generację, Peugeot postanowił wprowadzić ostatnie poprawki w swoim kompakcie. 308 zyskał bogatsze wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa oraz zegary I-Cockpit 3D. Zmiany wpłynęły na ceny. Ile trzeba zapłacić za ...

4 tygodnie temu

Test: Peugeot 2008 GT - nietuzinkowość ma swoją (wysoką) cenę

... Polacy uwielbiają samochody segmentu B, a crossovery oparte na ich platformach z każdym rokiem zyskują zwolenników. Peugeot 2008 nigdy jednak nie był hitem sprzedaży w naszym kraju. Po tygodniu spędzonym z nową generacją myślę, że mogłoby się to ...

2 miesiące temu

Peugeot 208 Rally4 to rajdówka dla każdego. Niestety nie jest tani

... Nowa generacja Peugeota 208 kontynuuje dorobek poprzednika także w motorsporcie. Specjalny oddział francuskiej marki znany pod nazwą Peugeot Sport pochwalił się właśnie modelem 208 Rally4 ... przez światowej sławy specjalistów, którzy na co ...

8 miesięcy temu

Peugeot e-2008 nie jest tani. Znamy ceny modelu w Polsce

... Elektryczny crossover Peugeota wjeżdża do polskich salonów i jak większość aut tego typu nie jest przesadnie tani. e-2008 kosztuje znacznie więcej niż jego typowo miejski brat e-208. Za podstawowy wariant zapłacimy grubo ponad 140 tys. zł. ... A ...

2 miesiące temu

Peugeot prezentuje zwiastun wyścigowego bolidu Le Mans

... Peugeot wraca do Le Mans - to już pewne. Francuska marka zamierza wystąpić w najsłynniejszym wyścigu świata w 2022 roku po 11 latach przerwy. Auto jest jeszcze we wczesnej fazie rozwoju i trudno ... stwierdzić, jak dokładnie będzie wyglądać. By ...

7 miesięcy temu

Peugeot zrobił pickupa. Szkoda, że nie kupimy go w Polsce

... Peugeot Landtrek to zupełnie nowy gracz w coraz bardziej obleganym segmencie pickupów. Auto wygląda nieźle, a przy tym może pochwalić się imponującymi możliwościami przewozowymi, co w połączeniu ... o przyjemnej jak na pickupa prezencji skrywa ...

5 miesięcy temu

Powiązane Tematy

Popularne tematy

Zobacz wszystkie