Ogólne wrażenia:
podoba mi się: Auto na pewno godne polecenia patrząc na cenę, wyposażenie i koszty utrzymania. Mi osobiście bardzo odpowiada i wiem że kolejne auto też będzie miało logo "honda" na masce
Recenzowana wersja: HONDA Accord V
Rok produkcji: 1996
Przebieg: 175000
Zalety:
prawie same: Bardzo wygodne, komfortowe autko. Miejsca wystarczająco zarówno z przodu jak i z tyłu, pomimo że mam 190 cm i 110 kg:-)Pełna elektryka działająca bez problemu-szyby, central, szyberdach, lusterka i antena-wszystko fabryczne. Pomimo upływu lat auto może nadal się podobać, zwłaszcza w środku-wzorowa ergonomia-wszystko pod ręką i najważniejsze działa:-)
Wady:
zdarza się najlepszym: Zbyt miękkie resorowanie tylnej osi, co powoduje że trzeba szczególnie uważać na wszelkiego rodzaju ogranicznikach prędkości poziomych. i jak to w Hondach dość niska pozycja foteli, co irytuje wsiadających, ale idzie się przyzwyczaić:-)
Silnik:
minimalnie brakuje: 115 KM to w takim aucie trochę mało. Wiadomo Honda - budzi się do życia po 4,5tys obr - wtedy idzie pięknie. Mało płynnie wchodzący wsteczny, ale to po poczytaniu forów -standard. Ogólnie fajny silnik, ale do dynamicznej jazdy wymaga kręcenia
Pojemność: 1800 cm3
Moc: 115 KM
Wnętrze:
U mnie welurowa tapicerka i a'la drewniane wstawki(opcja fabryczna) połaczone z ładną i przejrzystą deską rozdzielczą po lekkim tuningu (aluringi na zegarach i zmienione podświetlenie) tworzą przytulne i fajne wnętrze
Koszty użytkownia:
do przeżycia: Honda znana jest ze swojej niezawodności. Silnik i układ przeniesienia napędu - igiełka. Zawieszenie dzielnie znosi trudy polskich dróg. Auto sprowadziłem do polski przy przebiegu 135tys. Do tej pory wymieniłem amortyzatory(były fabryczne) i gumy tylniego stabilizatora i gumową osłonę przegubu napędowego - to wszystko. W zawieszeniu żadnych luzów, stuków ani nic podobnego. Mam instalację LPG - więc koszty codziennego jeżdżenia przedstawiają się następująco: miasto 14l LPG (korki, dość dynamiczna jazda), trasa 100-110km/h 8,5 l LPG 150-160km/h 11LPG