Marka | Toyota |
---|---|
Model | Toyota Camry |
Produkcja od | 1986 |
Produkcja do | 1991 |
Szkoda, ze takich aut już nie wolno robić. Teraz bardziej "ekologiczne" jest to, ze auto się zepsuje i trzeba zużyć materiały i energię na wyprodukowanie kolejnego złoma, co przejedzie 200 000 i jest do wyrzucenia...
Recenzowana wersja: TOYOTA Camry V20
Rok produkcji: 1988
Przebieg: 370000
Komfort jazdy, bezawaryjność, zawsze wiem ze dojadę te 500km do celu. Bagażnik w sedanie większy niż nie jedno kombi. Mało pali, ma wystarczającą moc. Turbina przy prawie 400 000km nadal działa. Brak zbędnej elektroniki. W zimie pali na dotyk nawet przy -25. Szyby duże i jasne, nie ma problemu z cofaniem i obserwowaniem drogi do okoła.
Wady:Brak klimatyzacji. Trzeba się nauczyć szukać części ekploatacyjne, wtedy są tanie. Ciężko znaleźć niektóre części.
O blacharkę trzeba dbać, bo nieocynkowana, ale i tak lepiej po 25 latach wygląda niż nie jedna 3 letnia zgnita Dacia.
Usterki: Maglownicę wspomagania przydało by się zregenerować. Trzeba poczekać 10-20sekund po odpaleniu, co by się ciśnienie we wspomaganiu nazbieralo. Ale to dotyczy również nowych samochodów, jeżeli nie chcemy ich rozwalić. Wypadało by te 20-30sekund odczekać zanim się rusza zimnym silnikiem.
Silnik niezniszczalny. Robią przebiegi ponad 700 000km jak się zmienia olej. Ostatnia Toyota z tym silnikiem to Avensis 1 2.0TD (ten zanim zrobili D4-D) Zawieszenie to nie jeden nowy samochód chciałby takie mieć. Stabilne i przyczepne, a jednocześnie na dużym profilu opon.
Pojemność: 2000 cm3
Moc: 90 KM
Kapkę głośno przy 120-140, ale i tak ciszej niż w większości samochodó (diesel) w tych rocznikach.
Koszty użytkownia:bardziej się opłaca naprawić stare dobre auto niż kupić nowy złom.
Średnie zużycie paliwa: 6 l/100km
Zużycie paliwa w mieście: 7 l/100km
Zużycie paliwa poza miastem: 5 l/100km