Testy samochodów: lipiec 2022
- Pierwsza jazda: Alpina B3 Touring to nieznany bliźniak BMW M3 Touring, który jest z nami od 30 lat. Sprawdziłem go na torze
- Test: Renault Arkana R.S. Line TCe 160 - bez sportowego pierwiastka, ale z dużym potencjałem na sukces
- Test: Mercedes-Benz EQB 300 4Matic – prawie tak dobry, jak jego spalinowy odpowiednik
- Test: Toyota bZ4X – dlaczego nie można już jej mieć na własność?
- Test: Renault Master ze skrzynią biegów QuickShift - nie nazywaj jej automatem
- Chciałem poznać sens modeli Škody z serii Monte Carlo. Nie zgadniecie, gdzie pojechałem
- Test: Toyota C-HR GR Sport pokaże ci, za co ludzie lubią crossovery
- Test: Kia Sportage – to auto stworzono dla nas
- Test: Jeep Compass 4xe Limited – stracił charakter, zyskał konkurentów
- Test: Audi RS 3 Limousine – nowy król hot hatchy
- Test: Mercedes C300e – 100 km na samym prądzie
- Test: Bentley Continental GT Speed to "najszybsza ciężarówka świata". Te słowa miały zaboleć, dziś to nobilitacja
- Test: Land Rover Defender 110 to najlepszy SUV, jakiego obecnie możesz kupić. Wykona każde zadanie
- Offroad Marcina: Suzuki Jimny, czyli najtańsza terenówka na rynku
- Test: Nissan Townstar – witaj w wyjątkowym świecie kombivanów
- BMW iX xDrive50: sprawdzam, czy ma magię litery i
- Test: Jaguar F-Type P450, czyli ostatnia podróż brytyjskiego silnika V8. Godnie go pożegnałem
- Pierwsza jazda: Opel Astra Sports Tourer – w ofercie i hybryda, i diesel
- Test: Skywell ET5 – sprawdziłem, czy nowy SUV z Chin ma szansę przebić się na europejskim rynku
- Pierwsza jazda: Kia Niro - wydanie drugie, (znacznie) poprawione
- Test: Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI - tak wygląda SUV kompletny
- Pierwsza jazda: Nissan Qashqai z układem e-Power - napędzany prądem, choć bez funkcji ładowania
- Pierwsza jazda: Nissan Ariya - bez rewolucji, ale na czasie
- Test: BMW M4 Competition – relaks za pięć dyszek
- Test: Kia Proceed GT – lifting w najgorszym momencie?
- Test: Pojechałem BMW M240i na "Zakręt śmierci". Więcej dowiedziałem się na nim o ludziach niż o aucie
- Test: Renault 5 po 50 latach - wszystko już było
- Pierwsza jazda: Jeep Compass z układem e-Hybrid - w końcu!
- Renault 5 po przeróbce na elektryka. Sprawdziłem, czy ma to sens
- Test: Ferrari 308 GTS – czasem warto zmienić zasady gry
- Test: Ford Fiesta ST po liftingu – wciąż jest genialna, ale spodziewałem się innych zmian
- Porównanie: Volvo XC40 P8 vs Lexus UX 300e – czym lepiej pokazać się na mieście?
- Test: Mercedes Marco Polo 300 d 4MATIC to szybki dom na kołach i niezłe auto na co dzień
- Test: Ford Focus ST po liftingu – łabędzi śpiew jednego z najfajniejszych hot hatchy
- Test: Porsche 718 Cayman GT4 RS to bolid na drogi publiczne. Dlatego pojechałem nim na taką, która wygląda jak tor
- Test: BMW Alpina D4 S Gran Coupe to auto marzeń na polskie realia. Ma pożądany znaczek i oszczędnego diesla
- Test: Volkswagen Caddy California. Kieszonkowy kamper do zadań specjalnych
- Test długodystansowy: Mówimy "ahoj" Škodzie Karoq
- Test: Alfa Romeo Tonale – tej historii nie zmienisz
- Test: Kia Niro PHEV – auto bez wstecznego biegu
- Test: Ford Mustang Mach-e GT vs Mach 1 – gdyby tylko nie nazwa
- Test: SsangYong Korando e-Motion - nieważne jak, ważne za ile
- Test: Alpine A110 GT - tylko kochać i trzymać pod kocem
- Test: Honda Civic - fani marki będą zaskoczeni
- Test: Isuzu D-Max AT35 Arctic Trucks wjechał do polskich salonów. Sprawdziłem go w mało arktycznych warunkach
- Test: Ford Grand Tourneo Connect - nie polegaj na pierwszym wrażeniu
- Test: Mercedes C 220 d 4Matic All-Terrain - jeśli Klasa C, to tylko z tym silnikiem