Testy samochodów: maj 2022
- Pierwsza jazda Mercedesem-AMG GT 4-door 63 S E Performance. Tak jeżdżą 843 konie za milion złotych
- Test: Volkswagen Caddy Panamericana – sprawdziłem, czy naprawdę jest tylko na pokaz
- Test: Cupra Leon ST 4Drive – kombi dla tatusiów, którzy jeszcze się nie poddali
- Test: McLaren GT na polskim Gran Turismo. W Beskidzie Śląskim usłyszałem prawdę o tym aucie
- Test: Peugeot 308 SW – teraz to on podniósł poprzeczkę konkurencji
- Pierwsza jazda: Alfa Romeo Tonale – w końcu! Włosi wracają do gry
- Test: Mercedes-AMG G63 - kłuje w oczy, spełnia marzenia i jest jak obuwie
- Test wideo: Honda CR-V – wymyślanie koła na nowo
- Test wideo: Mercedes E300de – hybryda z dieslem. Połączenie idealne?
- Test wideo: Hyundai Kona N – kto robi tak agresywne crossovery?!
- Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki
- Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet - definicja prędkości nabrała nowego znaczenia
- Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych!
- Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi?
- Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto
- Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni
- Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy
- Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd
- Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem
- Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana
- Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki
- Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień
- Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie
- Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie
- Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem
- Test: Mazda CX-60 - Ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy!