Testy samochodów: listopad 2021
- Test długodystansowy: VW ID.3 Pure Performance – dzień dobry, co my tu mamy?
- Test: Mini Cooper SE zadaje więcej pytań, niż daje odpowiedzi. Przynajmniej dziś
- Pierwsza jazda: BMW X4 M Competition po liftingu – "dorastanie" ma swoje dobre strony
- Pierwsza jazda Fordem S-Maxem w wersji hybrydowej. Wiadomości o śmierci minivanów są przedwczesne
- Test: BMW M850i xDrive Cabrio - droga do szczęścia w 3 etapach
- Test: Range Rover Evoque - cena odgrywa rolę drugoplanową
- Pierwsza jazda: Volkswagen Multivan - nowe rozdanie
- Test: Škoda Enyaq iV w górach. Pokazała, że elektryki mają sens. I problem
- Test: Audi e-tron S to auto, którego nie potrzebujesz, ale pewnie i tak chcesz
- Jeździłem Citroënem Ami. To genialny w swojej prostocie maluch, którego pokochasz lub znienawidzisz
- Offroad Marcina: SsangYong Rexton - SUV czy terenówka? Oto odpowiedź
- Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda
- Pierwsza jazda: BMW Serii 4 Gran Coupe – kompromisy nie są łatwe, ale Bawarczykom (prawie) się udało
- Test: Hyundai Tucson w wersji plug-in nie wyróżnia się na tle konkurencji
- Test: Ferrari 812 Competizione - koncert na wolnossące V12 i 830 KM na tylną oś
- Legendy Autokultu: McLaren. Za kierownicą GT i 720S sprawdzam, na czym polega fenomen tej marki
- Test: BMW M3 Competition - supersamochód z kanapą w zestawie
- Test: Kia EV6 – zwykła tam, gdzie potrzebujesz, zaskakująca tam, gdzie oczekujesz
- Pierwsza jazda: Toyota GR86 – ciężko się przy niej nie uśmiechać
- Pierwsze wrażenia: Volkswagen ID.5, czyli elektryczny SUV coupé z bliska
- Audi A8 po liftingu to auto dla Bonda, nie Transportera. Pojechałem nim na drogę z "No Time to Die"
- Test: Cupra Ateca po liftingu - dla tych, którzy lubią łączyć zdrowy rozsądek z emocjami
- Test wideo: Porsche 911 Turbo S – sprawdziłem go na drogach małopolski
- Test wideo: BMW X5 M50i - żegnamy najlepszego diesla
- Test wideo: Hyundai Bayon – prosty silnik i niezłe wyposażenie - recepta na sukces?
- Pierwsza jazda: nowe BMW Serii 2 Coupe – miało wrócić do korzeni, a zapatrzyło się w większego brata
- Pierwsza jazda: Maserati Grecale – zamaskowane spotkanie z najważniejszym modelem w historii marki
- Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać
- Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą
- Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu
- Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz
- Poznałem cztery nowe twarze Forda Rangera. Schodzącej generacji wyprawią huczne pożegnanie
- Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie
- Pierwsza jazda: Cupra Born - nowość na rynku, która może zachwycić sceptyków
- Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!
- Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny
- Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi
- Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo
- Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii
- Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu
- Test: Mazda CX-30 e-Skyactiv X. Inżynierowie przegrywają z wygodą
- Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender!
- 60 lat Renault 4. Jeżdżę samochodem z muzeum!
- Test: Audi Q5 Sportback 55 TFSI e - najmodniejszy, ale wcale nie najoszczędniejszy zestaw sezonu
- Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz
- Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa