Testy samochodów: grudzień 2020
- Test: Mazda MX-5 RF 100th Anniversary, czyli co wspólnego z Polską ma kultowy roadster z Japonii
- Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo - wystarczająco dobrze to czasem doskonale
- Test: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV - crossover dla tych, którzy wiedzą, czego chcą
- Test: Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI: solidny występ, który już mało kogo interesuje
- Test: Toyota Corolla Hybrid kontra Audi A3 35 TDI - dogrywka w pojedynku "kto jest mistrzem oszczędzania?"
- Toyota GR Yaris - pierwsza jazda samochodem zbudowanym przez Tommiego Mäkinena
- Test: Toyota GR Supra 2.0 - sportowy, wciągający wóz w wersji fit
- Test długodystansowy Nissana Leafa: sprawdziłem, jaki jest jego realny zasięg
- Test: Mercedes-AMG GLC 63 S - szybko zapomnisz, że to SUV
- Pierwsza jazda: Peugeot 3008 i 5008 po liftingu. Skupiono się nie na tym, co trzeba
- Test: Škoda Kodiaq Sportline 4x4 2.0 TDI (190 KM) – zabaw się, ale nie przesadzaj
- Test: BMW 530e (G30) xDrive po liftingu - warte polecenia, ale nie z tym napędem
- Test: Porsche Taycan 4S - jedno auto na trzy miejsca hipotetycznego garażu
- Test: Alpine A110S – jedna z niewielu sytuacji, kiedy wolałbym "tę zwykłą"
- Test długodystansowy Nissana Leafa: 3 rozwiązania z elektryków, za którymi tęsknię w autach spalinowych
- Pierwsza jazda: Audi Q5 po liftingu - drobne poprawki udanego projektu
- Porównanie: Volvo XC40 T3 kontra XC40 T5 Recharge – czy zmieniłbym decyzję?
- Test: Renault Koleos 2.0 dCi Initiale Paris – pozorowany przepych
- Test: Ford Ranger Raptor kontra Jeep Wrangler Rubicon – dwie różne definicje auta terenowego
- Test: Hyundai i20 1.0 z miękką hybrydą – koreańska fabia wersja 2.0
- Test: Honda Civic 1.0 Turbo Sport Line – to mógłby być świetny kompakt, gdyby nie jedna rzecz
- Nowy Hyundai Tucson – pierwsze wrażenia z jazdy przyszłym hitem wśród SUV-ów
- Dacia Duster LPG - taniej się nie da?
- Hyundai i30 - legalna kawiarnia w czasach pandemii
- Test: Cupra Formentor - nie oszczędzi nikogo, nawet najbliższych
- Test: Toyota GR Supra 2.0 - dodatkowy litr? Mnie już wystarczy
- Test: Honda Jazz 1.5 Hybrid – ni to pies, ni wydra, ale jest świetna
- Test: Opel Corsa-e vs Nissan Leaf - przewaga na papierze nie zawsze daje wygraną
- Vlog test: Volvo XC40 T5 plug-in - ile zużywa paliwa naprawdę i czy to się opłaca?
- Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień
- Test: Lexus RX300 F Sport – 5 powodów, dla których wolałbym wersję hybrydową
- Test: Porsche 911 Turbo S kontra McLaren GT: superauto zamiast odrzutowca
- Mercedes klasa V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce
- Mercedes A250e - "tryb pustynny" rządzi
- Suzuki Ignis - Mały, ale wariat #VLOG
- Porsche 718 Boxster, Alpine A110S, Toyota Supra - pojedynek trzech podejść (cz. 1.)
- Test: Mercedes-Benz CLA 200 Shooting Brake – rodzinny hipster, który balansuje na granicy dobrego smaku
- Test: Honda e - bycie oryginalnym i stylowym wymaga poświęceń
- Test: BMW M8 Gran Coupe to najlepsze M w historii. Na złość fanom
- Test: Toyota Corolla Trek – hybrydowe kombi na szczudłach, które kupisz z kalkulatorem
- Test: Volkswagen Multivan 6.1 Cruise - tylko odświeżony, ale zupełnie nowy
- Test: Volkswagen T-Roc R - najbliżej klasycznego GTI, jak się da
- Test: Hyundai i30 N i Toyota Yaris GRMN - czy to już kultowe hot hatche?
- Test: Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDI - kiedy zdajesz sobie sprawę, że nie potrzebujesz SUV-a