Testy samochodów: sierpień 2020
- Po co w Jeepie Cherokee 9. bieg, skoro się nie włącza? Sprawdziłem zużycie paliwa
- Pierwsza jazda: Seat Leon czwartej generacji - jeszcze więcej (zbędnej) elektroniki
- Test: Mazda 3 z silnikiem Skyactiv-X 2.0 - 5 opinii, z którymi się nie zgadzam
- Test: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDI 130 - komfortowy, oszczędny i okaleczony przez księgowych
- Test wideo: Fiat 500X Sport - efekt halo
- Test: Mercedes-Benz A250e kontra Audi A3 35 TDI - oszczędzanie w stylu tradycyjnym czy nowoczesnym?
- Test: Suzuki Vitara Hybrid - wciąż bardzo je lubię, ale "hybrydy" bym nie kupił
- Dzień dobry, Nissan Leaf! Sprawdzę, jak się żyje z elektrykiem "na dopłatę"
- Test: Dacia Sandero Stepway - po kilku dniach udowodniła, że zasługuje na miano crossovera
- Test: DS 3 Crossback E-Tense to propozycja dla tych, którzy przede wszystkim chcą się wyróżnić
- Test: Volkswagen Arteon R-line Edition - nadchodzący lifting może nie być dobrym pomysłem
- Pierwsza jazda: Mercedes Klasy E po liftingu - Niemcy promują hybrydy, ale w tym wypadku wezmę największego diesla
- Test: Seat Ateca FR Black Edition – miał chwytać za serce, przemawia do rozumu
- Škoda Scala - test długodystansowy. Czy jest warta kwoty jak za premium?
- Test: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu
- Test: Mazda 6 kombi 2.5 Skyactiv-G – za takimi samochodami niedługo będziemy tęsknić
- Pierwsza jazda nowym Volkswagenem Golfem GTI: inne podejście do klasyka
- Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża
- Test: Porsche 911 Turbo S Cabriolet - wszystko, czego mogłeś o nim nie wiedzieć
- Test wideo: Pojechałem Skodą Kamiq 1.0 TSI na wakacje. Nie było źle!
- Nowa Toyota Yaris z polską hybrydą to auto tak dobre, że może zagrozić Corolli
- Test: Seat Tarraco 2.0 TSI - pakowny prawie jak minivan i sprawny jak SUV
- Nowa Toyota Yaris kontra poprzednik: 5 najważniejszych różnic (AutokultVLOG)
- Test: McLaren 720S Spider na polskich drogach udowadnia, że superauta wciąż mają sens
- Jeździłem Mercedesem Klasy S z przebiegiem 300 tys. km. To wciąż świetny samochód
- Pierwsza jazda: Ford Explorer - europejski charakter przyćmiewa amerykański rodowód
- Test: Citroën Berlingo 1.2 PureTech - propozycja dla tych, którzy nie potrzebują SUV-a