Testy samochodów: styczeń 2020
- Test BMW 745Le xdrive: w wersji hybrydowej urzeka komfortem
- Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów
- Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi
- Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę
- Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś
- Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód
- Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat?
- Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru
- Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli
- Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range
- Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel
- Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik
- Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla?
- Hybryda plug-in w długim dystansie. Witaj, VW Passat GTE
- Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej
- Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi?
- Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów
- Nowe Mitsubishi L200 oferuje mniej mocy, ale uważam, że to lepszy samochód
- Audi RS3 Sportback S tronic: szybki, ale nie mogłem znaleźć w nim emocji
- Test Lexusa LS 500 w Miami. Japończycy powinni zacząć się chwalić
- Test Mini John Cooper Works: również z automatem daje gokartową frajdę
- Opel Grandland X Hybrid4 ma aż 300 KM. Wybrałbym słabszy egzemplarz, albo... francuskiego bliźniaka
- Mercedes-Benz CLA 220 Coupe: klasa średnia zamknięta w kompakcie
- Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla