Najszybszy model w gamie Škody dołącza do oferty. Ile trzeba za niego zapłacić?
Škoda uzupełniła cennik elektrycznego Elroqa o topowe wydanie RS. Auto może pochwalić się sporą mocą i świetnymi osiągami. Zasięg na jednym ładowaniu też wypada przyzwoicie.
Elroq RS to najszybciej rozpędzający się produkcyjny model Škody. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340 KM pozwalają rozpędzać się do pierwszej setki w 5,4 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 180 km/h.
Na innych polach Elroq też wypada dobrze - akumulator o pojemności 84 kWh zapewnia do 550 km zasięgu i obsługuje ładowanie mocą do 185 kW, co oznacza, że ładowanie od 10 do 80 proc. pojemności akumulatora potrwa około 26 minut.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowa Skoda Octavia - zmiany trzeba pokazać palcem
Jak nietrudno zauważyć, wersja RS wyróżnia się agresywnym designem i intrygującą kolorystyką z czarnymi wstawkami. Poza pakietem aerodynamicznym auto wyróżnia się również standardowym zawieszeniem adaptacyjnym DCC i progresywnym układem kierowniczym. Standard stanowią też matrycowe reflektory LED i tylne światła z dynamicznymi kierunkowskazami.
Specjalnie dla tego wariantu Škoda przewidziała opcję wykończenia Design Selection RS Lounge z mikrofibrą Suedia i skórą ekologiczną. Są też kontrastowe, zielone przeszycia i imitacja włókna węglowego. Ile trzeba za to wszystko zapłacić?
Dokładnie 219 200 zł, a więc zauważalnie więcej niż w przypadku bazowego Elroqa 50 wycenianego na 149 900 zł. W zamian otrzymamy jednak szybkie, praktyczne i kompletnie wyposażone auto, które wciąż jest zauważalnie tańsze od wielu konkurentów.