Autoryzowane serwisy dopłacają...

Autoryzowane serwisy dopłacają...

Autoryzowane serwisy dopłacają...
Michal Grygier
15.02.2010 22:55, aktualizacja: 02.10.2022 20:05

To, co się stało z Toyotą i jej wadliwym pedałem gazu nieco poruszyło autoryzowane serwisy naprawcze. Ich właściciele muszą dopłacać do napraw, ponieważ producenci zbyt mało płacą im za naprawy gwarancyjne.

Bardzo ciekawy artykuł znalazłem na Forsal.pl, warto rzucić okiem za co płacimy, kto musi płacić, a komu płaci się zbyt mało. Wynika z niego, że po kieszeni dostają dealerzy.

Cytat z Forsala:

"Według Marka Koniecznego, prezesa Związku Dealerów Samochodów, w przypadku większości marek stawki roboczogodziny nie pokrywają faktycznych kosztów napraw gwarancyjnych. W najlepszym przypadku, dealerzy na nich nie zarabiają.

Jak twierdzi Adam Pietkiewicz, prezes Polskiej Grupy Dealerów, dobrze wynagradzani za naprawy gwarancyjne są np. dealerzy w sieciach Mercedesa i Forda.

– Na przeciwległym biegunie znajdują się marki japońskie i koreańskie – mówi Adam Pietkiewicz.

W skrajnych przypadkach godzina pracy warsztatu wyceniona jest przez producenta zaledwie na 50–60 zł. W takiej sytuacji dealer musi dopłacić do każdej naprawy nawet 100 zł."

Cały tekst możecie przeczytać TUTAJ.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)