Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Corolla 2,0 D4D Prestige - wszystko w normie [test autokult.pl] Honda CR-V 2,0 i-VTEC Elegance - czekając na następcę [test autokult.pl] Test: Polski Fiat 126p vs. współczesny 20-latek, czyli bitwa na pasy i linki Skoda Scala: pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test, opinia, spalanie, cena Citroën C4 Cactus 1.6 e-HDi ETG6 Shine - test Skoda Superb 2,0 TDI 4x4 DSG Elegance – rozmiar ma znaczenie [test autokult.pl] Pierwsza jazda McLarenem 765LT na torze Silverstone: konfrontacja z finałowym bossem Fiat 500 by Gucci 1,2 - jestem młoda, lubię szpan [test autokult.pl] Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Test Lexusa UX 250h AWD. W trasie z Genewy do Mediolanu

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł