Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test BMW 745Le xdrive: w wersji hybrydowej urzeka komfortem Pierwsza jazda ostatnim Volkswagenem Golfem GTI VII. TCR to najlepsza wersja Mercedes-Benz GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - lubi zaskakiwać [test autokult.pl] Fiat 500 by Gucci 1,2 - jestem młoda, lubię szpan [test autokult.pl] Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Volkswagen Multivan PanAmericana: pragmatyczna alternatywa dla wszelkiej maści SUV-ów W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Škoda Roomster 1,4 MPI Ambition - wielozadaniowość i anonimowość [test autokult.pl] Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Kia Sportage 1.7 CRDI (2016) - godny następca wielkiego hitu?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście